8. okt. 2016

Mye bedre og klarere

A har fått mat, har fått sovet, og er både klarere i toppen og lystigere til sinns.  En fysioterapeut har fått henne til å stå ved siden av sengen, hun har sittet en liten stund i en stol, og nå sover hun.

A has slept, she has been fed, and her mood is much brighter.  She had physical theraphy this morning and stood (with the aid of two nurses) and sat in a chair for a while.  She is less disoriented and the surgeons are happy with yesterday´s surgery.

Jeg kom hit ved 10:30 tiden og A var mye lysere til sinns, hun var ikke så disorientert som i går og hun var rolig.  Hun har virkelig fått mye juling, men nå ser det endelig ut til at ting har stabilisert seg og den neste gastroskopien er planlagt først om tre uker.  Nå gjelder det å ikke få lungebetennelse eller annet svineri som kan ødelegge for rekonvalesensen.  Jeg drar hjem for å gjøre klar for morgendagens valpeankomst.  Det er spenning i heimen og rundstykkene skal gjøres ferdige.  Jeg merker at jeg senker skuldrene litt, selv om jeg ikke er villig til å avblåse beredskapen riktig enda.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere