12. juni 2010

Dixie er borte. Hvis du ser en sort labrador så gi lyd! Nummeret står på halsbåndet.

Dixie har har vært borte i snart 24 timer!  I går ved ett tiden skulle A hente posten.  Dixie tasset etter slik hun pleier, men plutselig var hun forsvunnet.  Siden har vi ikke sett snurten av henne, og det er ulikt Dixie som iblandt stikker av men som vanligvis er tilbake i løpet av en times tid hvis noen ikke finner henne.    

Jeg drar til USA om noen timer og jentene skal til Son.  Alle er ulykkelige og redde, spesielt S.  I går kveld kjørte jeg rundt i nabolaget i nesten en time for å se etter henne.  "Nå forstår jeg hvor glad jeg er i Dixie," sa S med gråtekvalt stemme.  "Hvordan kunne mamma miste henne?"  
"Det er ikke mammas feil," sa jeg.  "Det har jo skjedd for oss alle at Dixie har forsvunnet."

Hvis noen ser en sort lydig vennlig Labrador tispe så ring! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere