15. apr. 2010

Torsdag kveld: installert på Beitostølen

Ikke lenge etter at jeg postet spørsmål om noen kunne bidra med et sted å overnatte på Beistostølen, tikket det inn etpar smser med tips.  En telefon og jeg fikk tilbud om å låne et gjestehus hos en venn av venn.  En stor til takk til I og C som begge reagerte umiddelbart og tilbød hjelp!
Jeg kjørte opp hit i dag etter jobb.  Var såpass sliten at jeg måtte stoppe to ganger for å ta meg en lur langs veien.  Kom hit ved ti tiden, og tidligere ble jeg enig med A om at vi treffes til frokost.  
Den lille laftede tømmerhytta vi har fått låne er av nyere dato har alt vi ikke hadde i oppveksten:  takspotter på badet, varme i gulvet, trådløst nettverk, rennende vann, dusj og en utstoppet tiur i det ene hjørnet.  Alt er digert (som i Amerika).  De laftede tømmerstokkene er tykke som overarmer på verdens sterkeste mann.  Flisene på gulvet er på størrelse med afrikanske elefantører, og selv dobbeltsengen er dobbelt så stor som den vi har hjemme.  Nå er det bare A som mangler.  
Jeg snakket med henne tidligere i dag før jeg dro også.  Da fortalte hun at alle hun treffer som hun var sammen med på Cato og Sunnaas sier at hun ikke er til å kjenne igjen. Jeg gleder meg til å se henne i morgen tidlig.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere