11. apr. 2010

Lørdag kveld

Sitter i sengen lørdag kveld.  A har reisefeber før hun skal til Beitostølen hvor hun skal trene hele uken før Ridderrennet om en uke.  I uken som gikk har vi hatt besøk av en fotograf som har tatt bilder av oss til en stor avis som tenker å skrive en sak på A i forb. med hennes deltagelse i rennet. 

Hennes treningsuke betyr at jentene og jeg skal være alene i uken.  Jeg har fulle dager tirsdag og onsdag, og har en ekstremt tidlig start på en jobb i Lillestrøm på torsdag.  Fredag må jeg få ut regnskap før vi hiver oss i bilen og kjører til Beitostølen for å heie på A.  Det gleder jeg meg til.  

Det har skjedd et lite gjennombrudd i As ansikt den siste uken og hun har også blitt litt støere til bens.  Vi snakker ikke om noe mirakel, men om en synlig forbedring som gjør at høyre del av ansiktet ser litt mindre skadet ut.  Kanskje er det stingene i øyet som gjør at i hvertfall høyre øye er litt mer på størrelse med det venstre?  Disse små museskrittene er et signal om at fremgangen fortsetter, noe som ikke er en selvfølge.  Vi vet jo egentlig ingenting.  

2 kommentarer:

  1. Velkommen til Beitostølen.
    Fant din blogg på Google, når jeg søkte på Beitostølen og blogger.
    Lykkte til på rennet

    SvarSlett
  2. hehe - jeg blogger jo om min kone som deltar på Ridderrennet. Selv er jeg hjemme til torsdag. Lykke til med blogging!

    SvarSlett

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere