25. apr. 2010

Lørdag: Finnes egentlig tannfeen? Og: takk for alle hilsnene

I dag morges gikk den løse jekslen til S da hun pusset tenner. Hun skrev umiddelbart et brev til tannfeen for å finne ut hvem hun egentlig dealet med.

Ellers har det haglet med hyggelige og oppmuntrende meldinger i dag etter oppslaget i dagens VG. Tusen takk alle sammen. Det at så mange følger med og heier på oss er veldig motiverende.

Nå sitter vi alene på hytta etter en koselig middag med svigers som endte med at jentene ville overnatte hos bestemor og bestefar.
"Da er du stuck med meg da." A smiler skeivt og gir meg en klem.
"Det er ingen andre jeg heller ville ha bli stuck med på en hytte," sier jeg og gir henne en klem. "Det er sjelen din jeg elsker og den er der mer enn noen gang."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere