10. mars 2010

Onsdag - sliten

Etter hjemkomst fra New York har ting gått unna i ett bankende kjør.  I tillegg har mobilen min konket!  Dette har gjort at jeg ikke har fått sjekket epost, ikke svart på sms og ikke blogget.  Derfor - vit at alt er i orden med oss selv om jeg ikke har fått svart på alt.  Jeg har bare litt mye å gjøre og da har jeg måttet prioritere å få ting unna og ikke alle mailer og smser blir besvart med en gang.  

A er aktiv, i dag på ski og i kveld på kor øvelse for første gang (for å få sving på stemmen som har vært litt skral).  I går hos fysio og synspedagog, i morgen yoga.    Dagene går i ett.  Det har vært mye oppdrag, men nå roer det seg litt ned i neste uke før nye oppdrag som skal landes før påske.  Vi har det bra, men humøret svinger.  A blir stadig litt friskere, men ingenting er gitt selv om vi hele tiden tenker at alt skal bli nesten sånn som det var.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere