7. mars 2010

Søndag - deilig å være hjemme

Sitter ved kjøkkenbordet hjemme. A spiser, S spiller sjakk og jeg sitter og kjenner på døgnrytmen som fremdeles gir en hvis følelse av slapphet.
Kom hjem fra New York i går og ble dratt rett ut på ski O, mens A gikk med S, en venninne.
Etterpå var det mer spising.
"En dame slo meg på staven fordi jeg gikk for sakte og hadde for bred stavføring," fortalte A, og jeg kjente hvordan sinnet presset på innenifra.
"De burde dra ned på Grønland og plage folk uten hijab i stedet," sa jeg.
"Preppa løyper er jo å betrakte som et fortau," sier K som er på besøk i dag søndag når vi snakker om hendelsen. "Der kan man jo gjøre hva man vil sålenge man ikke er til sjenanse."
A og jentene har klart seg bra denne uken i mitt fravær, takket være ekstra innsats både fra dem og fra G, min svigermor, som har overnattet hele uken.
Vel, mer å skrive, men ikke mer tid til å skrive akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere