18. mars 2010

Fwd: hilsen til A

Hyggelig melding fra en ny leser:

Hei A
Nå har jeg tilbrakt neste hele arbeidsdagen med å lese bloggen deres, gråte, smile, le, skjelve ... For en reise dere er på, for et mot du har og for en vilje du har.  Jeg hørte før jul en gang at du er syk, men hadde ikke fått med meg hva og hvordan, omfanget, lengden. Møtte XX på mammatreff i går og hun fortalte det.

Nå er jeg også blant alle dem som tenker på deg, heier på deg og ønsker deg all den fremgang du fortjener. Skal følge med videre.

Du må hilse mannen din, som jeg aldri har møtt, men som jeg gjennom bloggen får dyp respekt for. Han er en bra mann. Som er veldig heldig med kone!

Ikke så mye mer å si, jeg tenker at jeg må øve meg på å sette mer pris på det livet jeg har, man vet jo aldri hva morgendagen bringer. Og så skal jeg slutte å irritere meg over bred stavføring ;o)

Varme hilsener fra YY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere