20. aug. 2009

Onsdag kveld: En hilsen fra A

Etter en dag på Sunnaas: Strålende uthvilt.  Har hatt samtaler med ergoterapeut, logoped, fysioterapeut, psykolog og psykiater.  Har også blitt lovet samtale med synspedagog.  Her gjelder det bare å lene seg tilbake og bli vant til opplegget.  Har gjort en haug med ting for første gang.  Sedvanlig sykehusmat desverre, men greit nok -- sålenge man ikke er indier eller muslim.  Regner med at jeg blir her ca. en måned før jeg blir flyttet videre til Son.  Det kan selvfølgelig hende det skjer tidligere. 

Jeg har oppdaget at det går an å gå med staver, hvilket gjør det mulig for meg å gå mye lengre avstander og med mye stødigere skritt enn å gå helt alene uten noen ting, for da går jeg veldig skjelvete og ustøtt.

Ellers er alt vel. Jeg nyter tidlige høstdager og gleder meg til helger med familien.  Er klar for besøk hvis det er noen som orker å ta hele den lange turen ut (ta kontakt med C).  Det tar jo 40 minutter å komme seg fra Aker Brygge og ut hit.  Jeg blir ikke sur hvis du ikke orker, ta det helt med ro.  Regner med å være hjemme eller på hytta i helgene.  Ha det godt sålenge.  Hilsen A. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere