17. des. 2016

Lørdag kveld: shunten åpen, ny stent

Gode nyheter selv om situasjonen fremdeles er alvorlig.  Shunten (venen som ble transplantert inn i september og som senere har lukket seg flere ganger) er fremdeles åpen og de har lagt inn en ny stent.  A er våken og fornøyd, og har fått spise.  H og jeg er på middag hos C&C, og vår uunnværlige legevenn K er på vei ned for å være hos A.  H og jeg skal ned senere i kveld.   Vet og skriver mer enten i kveld eller i morgen tidlig.  Ikke send meldinger til A, skriv heller til meg, så kan jeg formidle videre.  Ikke ring meg for å spørre hvordan det går (bortsett fra As nærmeste familie).  Følg heller med på bloggen.

English:  Good news, but we are still in red alert.  A is back from angio with a new stent inserted into the shunt.  She has eaten and is concious and happy.  Our doctor friend, K, is with her, and H and I will be there later tonight after we finish dinner with friends.  I will know and write more later, either tonight or tomorrow morning.  Pls don´t send messages to A, but rather, send them to me, and I will read them to her when she is well enough to appreciate them.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere