20. des. 2016

Jeg fikk nettopp verdens fineste julepresang. Åpen shunt. A kommer hjem i dag.

Åpen shunt! A skrives ut i dag. "Fin form men treig"
A tekstet meg nettopp.  Gårsdagens CT viste en åpen shunt.  A får reise hjem i dag i påvente av ny undersøkelse på Rikshospitalet om en måned.  Nå får vi bare krysse fingrene for at shunten ikke kollapser i mellomtiden.

For de som lurte på pedikyr:  Det fikset ILL, en av As veninner, på rekordtid.  Hvis du vil glede A, er en blomst en god ide.  Jeg har allerede fått det jeg ønsket meg mest.

English:  Open shunt!  Can leave today.  Feel fine, but slow.
A just texted me.  Yesterday´s CT showed that the shunt (transplanted in late September), is open.  A can leave the hospital today, to return for another check in late January.  That is, unless the shunt clogs up in the meantime.

In case you are wondering:  A now have an appointment to have her toes done, courtesy of an old friend, ILL.  I know a flower will make A extra happy right now.  Me?  I have just received the most wonderful gift and don´t wish for anything more.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere