21. okt. 2016

Sushi på sykehuset

Vi dro ned med sushi i kveld ved 18-tiden.  Benket oss rundt sengen til A.  Jeg fotograferte mens vi stappet i oss og nøt samværet, til tross for at H, S og jeg var trøtte etter utstillingsåpningen i går.
A er fremdeles tynn, men jeg føler at hun er bedre, lysere til sinns, og jeg viste henne bilder fra de siste fire ukene (jeg har tatt bilder hver dag).  "Jeg husker ingenting," var en god oppsummering.  Hun vil ha rene klær (hun guider meg via Facetime når jeg plukker fra hennes klesskap).  Det går rette veien.

H, S and I drove down to the hospital today with sushi and at in A´s room.  I took pictures as I have every day since she got sick (I plan to make an album where I combine my diary and the images to remind us all of what we have gone through).  The girls and I were all tired from the opening of my late mother´s show last night, and we drove home around 9pm.  Now, we are drinking tea and getting ready to hit the sack.  Tomorrow I will drive down to the hospital with a clean set of clothes for her to put on (she will help me pick out the right pieces using Facetime).  We are moving in the right direction, but I am still cautious. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere