12. apr. 2012

Torsdag - snart er ferien over

Mallorca. I går trente jeg med A på trampolinen i hagen her vi bor. Holdt henne rundt anklene, og sammen beveget vi oss sakte opp, ned og tilsiden mens vi sammen utforsket balansens ytterpunkter. En trampoline er en fin måte å utforske balansen på tror jeg, en fin måte å trene på for A, og dessuten en hyggelig måte å være sammen på. Senere på dagen kjørte vi til en strand i nærheten og spiste lunch. Etter lunch gikk A mens hun holdt seg i rullestolen. Inne i restauranten gikk hun møysommelig med stokken jentene og jeg kjøpte til henne da vi var i London tidligere i år. Ute på gaten så jeg misunnelig på mennesker som løp forbi med verdens største selvfølgelighet.
Etter lunch kjørte vi til den lokale iskrembutikken hvor jentene og datteren til de vi bor hos fikk seg en iskrem: mango, appelsin, sjokolade og yogurt. Det er mye glede i en liten kule is.
Etter at vi kom tilbake, trente jeg en liten økt til med A. Deretter spilte L og jeg musikk før vi spiste en deilig middag med kald Cava og fersk tunfisk. I morgen drar vi, og jeg tror vi alle gleder oss til å komme hjem - et tegn på en vellykket ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere