7. des. 2016

På sykehus -- igjen

A ligger på Ullevål sykehus med blødende magesår, innlagt i går etter at hun klaget over kvalme. "En god nyhet", sier A selv på tekstmelding fra sykehuset med referanse til vår legevenn K som er der og sørger for at hun blir fulgt opp skikkelig. Jeg er i Cambridge nord for London der S i dette øyeblikk er på opptaksintervju. H og Chaya er på gården med svigers og hagen vår graves opp.
Jeg snakket med A for en halvtime siden. Det hun savner mest akkurat nå er en lader til mobilen (iphone 5). Hvis noen har en ekstra og er i nærheten av Ullevål, blir hun sikkert glad for å få låne en.

Jeg klarer ikke lenger å bekymre meg for eller tenke på alle de tingene som kan komme til å skje. Derfor sitter jeg helt rolig på en coffeeshop med mitt lille tastatur og skriver mens S svetter inne i de Harry-Potteraktige bygningene.

Mer info kommer når det er noe å skrive om.

English: A was hospitalized again yesterday with a bleeding ulcer. "Good news!" she texted me, suggesting, I guess, that having a diagnosis is good news because it implies as known path to recovery. Sidsel and I are in England where she is doing her admissions interviews at Cambridge as I write. H is with Chaya on the farm with my in-laws, and builders are digging up our garden as renovations of our basement started today. S and I return to Oslo Friday morning. A´s friend K, herself a doctor at Ullevål, is looking after A in my absence. I will write more when I have more information.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere