12. okt. 2016

Rolig natt/Quit night

Kortversjonen:  S og jeg er her kl. 0830.  A ligger rolig og våken og forteller at hun har gått på toalettet.  Alt virker greit, fine verdier.  Vår yngste datter, S er hos henne mens jeg venter utenfor.  Det blir et kort besøk får vi beskjed om fordi vi har kommet rett i morgenstellet.  S skal uansett være på skolen 10.  Jeg er standby her.  Vanskelig å konsentrere meg om noe særlig annet.  

Takk for mange hyggelige hilsener.  Jeg rekker ikke å svare skikkelig på alle, men vit at vi setter enorm pris på alle oppmuntringene og vissheten om at vi har en stor heiagjeng.

English:  A is stable and alert as S, our youngest daughter and I visit her this morning.  No news in other words, and we continue to take one day at a time.  Not much we can do.  Difficult to concentrate on anything else. 

The puppy, Chaya, kept our oldest daughter H up all night.  This morning I had to take over and take the dog for an early morning stroll while H got some sleep . Chaya met some of the local dogs while we walked in the woods for 15 minutes.  It felt good for us both.  

Although I don´t respond to all the incoming greetings, they are highly appreciated as reminders that we are not alone.  Thank you for caring!  
----
Valpen.  Vår nye valp, Chaya, holdt H våken hele natten med klynking hver gang H la henne inn i bordet.  Jeg overtok på morgenkvisten og tok valpen på en for henne lang tur før frokost mens H la seg i vår seng.  Chaya fikk hilse på tre av de lokale hundene, og fikk gått seg en skikkelig tur.  Deretter fikk hun mat og kos.  
Etter frokost dro S og jeg til Rikshospitalet, og nå skal S videre til skolen.  Deretter pianotime og i kveld skal vi på kino med en nær venn.  Og så, tilbake til sykehuset... Dagene bare går.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere