5. okt. 2016

En kveldsvisitt med H + vi skal få valp og trenger tips

A var våken men sliten dag H og jeg var innom Rikshospitalets intensivavdeling i kveld.  H fortalte henne om valpen vi skal hente på søndag.  A puster uten ekstra oksygen, hun virker etter forholdene kvikk.  Blødningen i spiserøret er stabilisert og ultralyden viser at shunten er fin.  A blir forhåpentligvis flyttet tilbake til sengepost i morgen etter morgenvisitten.  Jentene og jeg drikker te og ser på Modern Family.

På søndag henter vi en liten valp til H.  Vi gleder oss.  Hvis du har peiling på valper tar vi gjerne valperåd og tips (send meg eller H en mail).  I kveld dro H og jeg til en butikk full av hundregreier og jeg gikk bananas: negleklipper, teppe, tag med tlfnummer, leke, tannbørste ++.  

English: A is back in the ICU, breathing on her own, the bleeding has been stopped, but they are keeping her overnight.  Ultrasound this evening shows that her shunt is still open (which is good). On Sunday H will get a new dog -- eight weeks old.  Please submit good tips for training a puppy (via mail).  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere