4. okt. 2016

A er på sengepost, i bedre form

A ble flyttet til transplantasjonskirurgisk sengepost i dag morges kl. 0630.  Hun har kviknet til og får, for første gang siden operasjonen, forsøke å spise en brødskive (se bilde).  Hun lurer på hvor hun er, og er nok tilstede til at hun ba om mindre sukker i teen.  Hun har fremdeles en stent i spiserøret som skal ut, men sonden er tatt ut, og for første gang på over en uke er hun uten slanger i ansiktet.
Foreløpig for tidlig med besøk.

A was transferred from the ICU today, she is off respirator, and is now trying to eat light food on her own. She is breathing on her own without any extra oxygen, she is concious and has even asked for her glasses and her phone.  Things are looking good, but she is still too frail for visits.

Det er en vakker dag i Oslo, skyfritt og mildt, og jeg skal sykle meg en tur i Nordmarka med en kompis.  Etter middag skal jentene og jeg besøke A.  Det rare er at jeg føler meg utrolig heldig som fremdeles har A og jentene.  "Man slutter å ta ting for gitt," sier A. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere