6. des. 2012

121206 Torsdag kl. 2200

121206 Torsdag kl. 2200
Hjemme. A sitter ved siden av meg og trener på å skrive på å tegne røde sirkler med en blyant. Hun har på seg spesielle briller hun har fått av synspedagogen hun går til annenhver uke. I dag tok hun bussen fra byen etter logopedtime. Logopeden fulgte henne til bussholdeplassen i Storgaten. På Tåsen beordret hun en mann til å hjelpe henne inn i senteret der hun hadde pedikyrtime. TT kortet tok slutt for tre uker siden etter for mange taxiturer til ulike trenere - yoga, logoped, synspedagog, kiropraktor, balansetrening, og akupunktur. Nå kjører jeg henne, G kjører henne og hvis noen vil bidra med kjøring er vi veldig takknemlige. Jeg opplever det som avgjørende for hennes oppdrift at hun fortsetter treningen (som hjelper sakte men sikkert).
Aldri har hun vært ved bedre mot. Daglig påpeker hun små fremganger. "Jeg må jo trene," sier hun når jeg ikke vil at hun skal ta bussen eller sykle. Hun er en tøffing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere