21. okt. 2010

Onsdag kveld på reisefot

Jeg er på reisefot i dag, A er hjemme med jentene.  Dro etter en kjapp middag -- takeout mat var alt vi rakk i dag -- og deretter slang jeg vinterdekkene i bilen og freste avgårde til Gardemoen.  

Er tilbake lørdag morgen.  Savner allerede familien, men også deilig å være litt for meg selv.  

I går så A "Next to Normal" på Det Norske Teateret, og etterpå gikk hun alene bort til Continental.  Det opplevde hun selv som en stor seier.  
"Jeg sjanglet avgårde," sa hun senere med sitt sedvanlige skeive smil, "men jeg kom meg bort dit.  Jeg føler hvordan kreftene kommer tilbake.  Hvordan jeg begynner å se en flik av mitt tidligere liv."

Fikk også en mail fra R i dag, en nabo som hadde lest bloggen, som sa at jentene og A var velkommen på middag hos dem i morgen. Det er hyggelig at det er så mange som følger med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere