1. feb. 2010

Mandag ettermiddag med ild i peisen

A overrasket med ferdig middag - fiskegraten og poteter - idag, og nå sitter vi i stuen og kjenner varmen fra peisen. Jeg har dryppet A i øyet, H har laget popcorn, Sidsel har laget latte, og M, nabojenta, er på besøk.
Brukte dagen i dag på å gå igjennom ti år gamle dagboknotater og det var en rar men fin følelse å se tilbake i tid. Vårt liv sammen har vært fantastisk.
I morgen skal A til optiker, og vi er spente på hva det vil bety for henne å få nye briller.
"Jeg håper jeg kan bruke linser," sier hun. Synet er fremdeles ikke bra, men hun klarer NESTEN å lukke høyre øye. Det blir bedre tror vi.
Også motorikken har vi forventninger til. Da vi satt ved middagsbordet forbannet hun den venstre hånden som slet med å treffe en potet med gaffel. "Hånden min gjør ikke som jeg vil den skal gjøre."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere