31. des. 2009

Onsdag morgen: Skitur

I går morges fikk jeg meg en times skitur alene før de andre våknet.  I dag var det for kaldt med minus 18 grader.  Det var bare A som ikke lot seg stoppe. Mens jeg var en tur innom jobben gikk hun en liten tur med jentene.  Jeg tok det som et godt tegn da hun fortalte meg at hun gråt av sinne etter å ha falt over til venstre to ganger i løpet av turen. 

I morgen er det årets siste dag og vi skal lage sjokolademouss til 10 voksne og 10 barn.  Cava er kjøpt inn og vi er klare til å ønske et nytt og forhåpentligvis bedre år velkommen.  I kved spiste vi middag hos gode naboer som påpekte at A virket piggere og at det var første gang de så henne hvor hun var i stand til å snakke om noe annet enn slaget.  Det tar vi også som et godt tegn.  Det er deilig å være hjemme.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere