21. aug. 2009

Møte med forsikringsselskapet

Idag hadde jeg et veldig hyggelig møte med konsernsjefen i forsikringsselskapet vårt.  Han hadde satt av god tid, jeg fikk god kaffe, og han var -- som jeg ventet -- en positiv og god lytter som ønsker å ha et best mulig produkt og som ønsker at det å oppleve noe slikt vi har vært med på er en "best mulig" opplevelse i forhold til forsikringsselskapet.  Jeg delte noen av de erfaringene vi har gjort, fortalte om bloggen vår, og vi snakket om hvordan de kan gjøre sin reiseforsikring enda bedre.  Vi var begge enige om at empati er noe av det viktigste og vanskeligste å trene folk i, og at det ikke alltid er lett å utvise skjønn i møte med forsikrede i nød.  Mitt ønske er selvfølgelig å få dekket våre utgifter så langt det lar seg gjøre, men enda viktigere er det at andre i samme situasjon kan høste av våre erfaringer -- også ved at forsikringsselskapet kanskje gjør justeringer i hva de inkluderer og ikke inkluderer.  Siste ord er ikke sagt her, og det er mitt ønske at våre erfaringer kan brukes på en konstruktiv måte av de som jobber med å lage best mulige forsikringløsninger for oss når vi i blandt ender opp i ulykken. 

God helg!  Nå drar vi på Sunnaas og henter A og derfra til hytta. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er anonym. Vennligst ikke bruk As eller andres for eller etternavn av hensyn til personvern.

Bloggarkiv

Etiketter (ikke alle innlegg er tagget)

Følgere